Гарантія

2013 рік став відомим значними змінами в компанії VTS. Ці нововведення стосуються безпосередньо умов гарантії на продукцію Volcano. Повний гарантійний строк повітряно-опалювального агрегату складає 3 роки, а строк на корпусне виконання моделі- пожиттєвий. Компанія VTS іде на зустріч своїм клієнтам і пропонує їм найкращі умови, які об’єднують в собі розумний підхід до справи, ефективність та повну безпеку. Але найголовніший стратегічний хід полягає в тому, що при несправності теплового вентилятора Вам замінять його на ПОВНІСТЮ НОВИЙ агрегат.

Звичайно Ви, потираючи руки, забажаєте відчути всі можливості теплового вентилятора, але ми можемо Вас завірити в тому, що несправність такого приладу практично неможлива!

Процент несправностей обладнання Volcano складає лише 0,3% зі 100% всієї продукції, що виготовляється. Це не жарт, а реальність, яка підкріплена офіційною статистикою. Тому, купляючи повітряно-опалювальний агрегат Volcano, Ви отримуєте надійність, професіоналізм і якість роботи.

Строк гарантії:

1. Гарантія на всі Тепловентилятори Volcano з моменту їх отримання покупцем складає 3 роки;
2. Гарантія на додаткове обладнання і автоматику з моменту їх отримання покупцем складає;
3. Гарантія на корпус теплового вентилятора Volcano пожиттєва(Lifetime Warranty). Вона діє протягом 15 років, що складає весь експлуатаційний строк обладнання Volcano;
4. Придбання продукції завіряється датою на чеку чи накладною, яка видається Покупцю компанією VTS або дилером компанії ВТС
5. Якщо виникає потреба у створенні рекламації, Покупець повинен пред’явити копію чека (накладної), яка буде засвідчувати купівлю рекламаційного обладнання.

Сфера дії гарантії:

1. Якщо експертиза компанії VTS завірить несправність або рекламацію, в цьому випадку ми замінимо зіпсоване обладнання Volcano на нове.
2. Гарантія на весь час послуги не призупиняється та не призупиняється протягом всього періоду гарантії. Якщо Вам замінили або відремонтували Ваше обладнання, то гарантія закінчується лише з моменту закінчення гарантійного строку обладнання.
3. Якщо є необхідність провести гарантійні роботи чи послуги, які напряму на місці налаштування будь-якого обладнання VTS, то наша компанія самостійно оплачує всі транспортні затрати працівників сервісного центру VTS, доставку замінних комплектуючих в доступному радіусі 200 км від найближчого сервісного відділу. Щоб переглянути весь список сервісних центрів компанії VTS і дізнатися їх місцеположення, цю інформацію можна проглянути на www.vtsgroup.com.ua, або запитати у менеджерів офісів VTS.

Не підлягають гарантії

1. Пошкодження, які не мають відношення до наслідків заводського дефекту;
2. Механічні пошкодження моделей, які виникли по причині дії зовнішніх факторів, неправильного транспортування або несприятливі умови зберігання;
3. Пошкодження механічного характеру, які з’явилися по причині: неправильній експлуатації і налаштування обладнання, коли не було чіткого слідування технічної документації, яка йде в комплекті обладнання; якщо ремонт був виконаний людьми, які не мають необхідних знань, навичок та повноважень для цієї сфери діяльності
4. Якщо монтажні роботи і запуск обладнання без дотримання технічної документації, яка входить до комплекту;
5. Якщо в обладнанні були помічені будь-які зміни, модифікації, несправність робочих параметрів, ремонт або різка зміна запчастин без письмової згоди з компанією ВТС;
6. У випадку знаходження пошкоджень чи дефекту, які є незначними і не можуть вплинути на якісну функціональність і роботу. Це можуть бути подряпини, незначні дефекти фарбування і т.д.
7. Додаткові і витратні матеріали.

ВТС не несе відповідальності за:

1. Довготривалі консервації, операцій з контролю, а також програмування обладнання;
2. Збитки та проблеми, які можуть виникнути з причин довготривалого перебування обладнання протягом того часу, коли можливо було здійснення гарантійних послуг;
3. Пошкодження інших одиниць майна покупців, не обладнання ВТС, а яке знаходилось безпосередньо на близькій дистанції.

Гарантія

1. Рекламацію для компанії ВТС можна пред’явити по e-mail чи факсу;
2. Необхідно висилати рекламацію на спеціальному Рекламаційному бланку, який Ви зможете знайти по Інтернету на нашому офіційному сайті www.vtsgroup.com, а також у технічній документації;
3. Вірна і офіційно оформлена рекламація повинна включати в себе:

  • Вид і серійний номер обладнання;
  • Дату придбання обладнання;
  • Дату і місце монтажу;
  • Назву монтажної організації і фірми, яка продала обладнання;
  • Контактні дані відповідальної особи;
  • Детальний опис несправності (особливо опис неправильної роботи, назву пошкоджених частин);
  • Копію вірно виконаного гарантійного талону (дата продажу, серійний номер обладнання, який співпадає з номером на таблиці, печатка фірми, яка здійснювала виробництво монтажу обладнання).

4. Представники компанії ВТС зобов’язані проінформувати Покупця про відмову, або ж про повне визнання поданої рекламації протягом 7 робочих днів від дати отримання , у випадку якщо рекламаційний бланк заповнений і виконаний вірно.

Гарантійний обов’язок

1. Якщо Ваша рекламація буде прийнята, то компанія ВТС зберігає за собою право виконання всіх гарантійних обов’язків протягом 14 робочих днів від дати отримання заповненого по всім правилам бланку з рекламацією. У випадку виникнення форс-мажорних обставин, які не залежать від представників компанії ВТС, то строк виконання гарантійних зобов’язань можливо буде продовжено до 30 робочих днів.
2. Ті комплектуючі деталі чи пошкоджене обладнання, які були замінені на нові, переходять у володіння компанії ВТС і не повертаються Покупцю.
3. Якщо виникнуть небажані витрати ВТС, які можуть виникнути через рекламацію, що не має за собою ніяких чітких підстав, тоді ці витрати відшкодовувати Покупець
4. Компанія ВТС може і має право відмовити у гарантійних обов’язках, якщо ВТС чи сервісний центр ВТС не отримали повної оплати за рекламаційне обладнання і за минуле сервісне обслуговування;
5. Покупець, який повідомляє про рекламацію, повинен здійснювати пряме співробітництво компанії ВТС протягом всього періоду виконання гарантійних обов’язків:

  • Здійснити вільний доступ до пошкодженого обладнання та при необхідності пред’явити допоміжний інвентар: сходи, підіймач і т. д.
  • Виконати демонтаж пошкодженого обладнання, які для якісного виконання гарантійних операцій обладнання потрібно демонтувати, з наступним монтажем;
  • Пред’явити фахівцям компанії ВТС оригінал гарантійного талону на обладнання, рахунок-фактуру і документи, які дають доказ про покупку рекламаційного обладнання;
  • Гарантувати повну безпеку роботи під час проведення сервісних робіт
  • Повністю гарантувати можливість початку роботи, відразу після прибуття осіб, які повинні здійснити гарантійний сервіс обслуговування;

6. Покупець, який подав рекламаційну заявку, повинен підтвердити в письмовому вигляді ( акт виконаних робіт) виконання і закінчення робіт по гарантійному обов’язку.Повний перелік гарантійних умов може бути змінений. Актуальна інформація знаходиться в інструкції Вашого обладнання.

Вверх